Återblick

2012-10-04 @ 17:02:01
 
 
Carolina och jag står för bilderna , vi är små charmtroll!
Idag sista lektionen , så hade vi studiehjälp hade inga läxor så satt och lyssnade på underbara gammla låtar, väcker verkligen minnen! Det var ett perfekt avslut på skoldagen bara ligga med huvudet på bordet med musik i öronen och blunda och när man kollade upp hade tiden runnit iväg, så då gick jag till bussen med wilma.
Sen hem och nu taggar jag för moppe prov , hoppas jag klarar det! fick en fråga av wilma idag om jag var nervös, men det är jag faktiskt inte , jag vet vad jag kan. :)
 
Nu på kvällen efter provet tror jag att jag ska ringa och snacka med nån , känner bara för det, det är skönt att bara snacka ut och lyssna tycker jag. haha , det blir nog Carolina för jag skulle säga en sak till henne men drog till bussen , så du sötnos , jag ringer ikväll om du ser det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0