Super dag!

2012-11-13 @ 21:11:01
 
Idag så har dagen varit ganska bra faktiskt!
Min bror Robert tävlade i åretskock semifinal imorse!
Först gick jag i skolan, Maten idag i skolan var äcklig, skoldagen rulla på och så.
Halv tre åkte jag direkt från skolan där min bror tävlade i musikens hus i uppsala idag, det var proppat med folk där, det var ganska många "kändisar" där iallafall Paoulo roberto, Marcus från kockarnas kamp och landshövdingen tror jag. Sen vart det 12 stycken väldigt väldigt duktiga kockar och en av dom var Robert som tävlade mot varandra.
Tyvärr gick jag i skolan idag och tog inte med min systemis.. ångrar nästan att jag gick till skolan om jag ska vara ärlig. Men men jag fick några mobilbilder iallafall som kommer upp sen. 
Iallafall så gick inte min bror direkt till finalen det var en annan kock som hette Daniel Räms.
Men Robert var super duktig tycker jag, och han har faktiskt fortfarande chans att komma till finalen! 
Så en applåd för min storebrorsa! *klapp klapp klapp klapp klapp klapp klapp*
 
Det var min kväll och så hann jag träffa mina andra halvsyskon också, så det var super trevligt att umgås med dom! även om det var en kort stund.
 Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0