Stay in this Moment

2012-11-26 @ 17:46:55
 
Älskar känslan när någon säger något snäll till en och så blir man såhär glad!
Dagen har varit toppen! 
En känsla jag älskar är när någon säger tex. att man är snygg, söt eller vacker vad som helst de kan verkligen lysa upp ens dag iallafall min!
Åhh den känslan är Gladare än gladast!
Dagen har annars varit ganska bra, juldansen började i skolan och de var FETANS kul!
De vart ju såklart lite pinsamt oxå.. hehehehe!
Ikväll ska jag träna,. Ikväll ska jag köra en löpar runda på 3,5 km tror jag det blir, ha de toppen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0