Plugg plugg plugg

2012-11-05 @ 17:42:26
 
 
 
 
Nu har skolan dragit igång med massa läxor och prov..
Planering för veckan:
Måndag: Fick tillbaka kemiprovet, som ni inte får vet hur det gick i..
Tisdag:So läxa, läs läxa , Biologi prov
Onsdag:Fysikprov
Torsdag:uppsats och Foto
Fredag: Ta de lungt. Få provsavaren från sjukhuset.
Ungefär så ser min vecka ut. Kul va? Svar: inte direkt Jenny.
 
Första bilden är för att hissa att jag lever och har den som profilbild på fb, för den som ville veta.
Andra bilden är för att dissa ALLA läxor och pluggade till prov..
 
Nu måsta jag faktiskt somsagt plugga , See you later Allegitor. Eller hur det nu stavas? heheheh :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0