Min dag korfattad

2012-11-07 @ 20:15:53
We♥it bild.
 
Idag hade vi fysikprov och det känndes som det gick ganska bra iallafall, svarade på allt. Men när man känner att det har gått bra på ett prov är det nästan alltid tvärtom när man får tillbaka det? då blir man typ underkänd? Så prov kan gå och läggga sig , tycker iallafall jag.
Men annars har dagen rullat på bra, fast vi slutade halv fyra. 
Imorgon blir det en till lång dag kvart i nio till halv fyra, får se om jag pallar med dagen då.
För idag hade jag sprängande huvudvärk när jag vaknade så tog några alvedon och åkte till skolan ändå! 
Sen var det en till sak, Jag HITTADE faktiskt en vinterjacka, en som inte är så tjock,klumpig,lång och stor. Det här en en Salamon jacka alltså en skid jacka. Jag trivs bäst i jackan, den är ganska tunn men ändå varm, kommer upp bilder någon dag! 
 
Ha en trevlig kväll alla ni fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0