Hemma från Frej

2012-11-02 @ 19:42:24
 
Love or hate it.
Bild på mig och Freja för längesen.
 
Lite info kommer här.
Kom hem typ vid 3 tiden någongång och sen dess har jag varit med alvar och ivar, min brors söner, så jag blir väl moster till dom? något sånt ja.
Det har faktiskt varit rikigt mysigt, inte alltid man träffar dom..
Igår till idag har jag sovit hos Freja, det var också riktigt mysigt!!
Så hela dagen har varit MYSIG. 
Jag och Freja fotograferade lite men det var dåligt ljus och väder så det vart inte så jätte kul, men vi skojade till det och gjorde det roligt iallafall, det går inte att ha tråkigt med Freja, lilla hjärtat.
Så några av bilderna lär komma upp någon dag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0