Happytime!

2012-11-04 @ 19:06:35
 
 



 
 
 
 
 Freja Axén
Jag måste ha den bästaste vännen i hela världen, hon är bäst!
Hon finns alltid där när jag behöver henne, hon lyssnar när jag har något att säga.
Jag vet att jag kan lite på henne till 100 % för hon är inte en sån som sviker.
Hon är en sån vän som är svår att hitta men jag just jag hittade henne! Lyckligaste jag.
 
Sedan har jag 3 super bästa vänner till! Och dom är Tanja,Cecilia och Carolina, tack för att ni alltid ställer upp för mig. Ni gör mig glad! ♥
 
Bilderna är tagna av mitt Team som består av mitt stativ och min fjärrutlösare. Hehehehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0