Fotouppgift

2012-11-08 @ 21:05:11
 
Söt kamera freja har när vi fotograferade porträtt!
 
Vi ska lämna in en fotouppgift imorgon och som jag är har jag mega super duper svårt att betämma mig! Usch..
Har sammlat ihop ungefär 12 bilder eller mer, men grejen är den att man MAX får ha 6 bilder.. Jag tänkte ha två teman och 3 bilder i varje ett tema blir nog porträtt och de andra har jag ingen aning om! :o
Får se helt enkelt , jag kommer säkert bestämma mig i sista sekund imorgon! 
Det var gymnasie mässa i skolan idag också, så jag gick runt till massa skolor och frågade om estetiska pogramen alltså Media som är Foto. Jag tro jag halft har bestämmt mig på det iallafall, Jag vill antingen bli konditor eller starta ett eget företag som fotograf. Så det blir nog antingen Thoreen, ekeby eller Jb gynasiumet, det får jag se längre fram. :)
 
Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0