En svartvit

2012-11-20 @ 19:35:47
 
Sorry för att jag inte bloggat på 3 dagar men jag har faktiskt haft mycket annat att göra och att tänka på, hade tex matte prov idag som gick, jag vet inte får se när jag får tillbaka det..
Jag har verkligen haft en super helg! Det känns som jag hämtar kraft hos morfar, jag vet det lät konstigt men så är det. 
Har bott på ett fint hotell och sen hos morfar. och nu är jag tillbaka i uppsala, de vart några timmars resa men med musik fixar man allt!
Det var lite info från mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0