Seg uppdatering

2012-05-12 @ 19:13:41


Jag vet att jag inte har bloggat på kanske två dagar?
Men jag har haft andra saker att göra , men ska bli bättre.
Idag känner jag mig mycket bättre, de blir nog skola på måndag.
Åkte in till stan idag för att köpa en blixt till min kamera för att jag känner att jag behöver en, men den var slut.
Får vänta en vecka kanske men  de går.
Jag ska också försöka spara alla mina pengar som går för att jag tänkte spara till ett nytt kamerahus och de kamerahuset som jag har kollat på är antingen en Canon 60D eller Canon 7D , men de får jag se hur de går, dröjer säkert några år.
De är en dröm iallafall.

Drifa på bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0