Rengbågs fika

2012-05-21 @ 12:48:51



Malin i väntan på att få smaka på tårtan.







Mumms!


Bakade den här tårtan med syrran i helgen, för att vi fick besök av Robert.
Träffar inte honom och hans familj så ofta för dom bor ganska långt borta och de är synd..
Men man får vara glad för den tiden vi ses!
Tårtan vart riktigt smaskig.
Malin och jag fyllde den med vaniljsås och hallonsylt och täckte hela tårtan med grädde , dekorerade med strössel och center. :)

Idag är det jätte varmt och soligt ute det står 22,3 grader på termomertern nu! ojoj värsta sommarvädret ute nu! de är jätte skönt!
Nu tänkte jag gå ut och njuta av solen.

Ha de bäst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0