Kortslutning?

2012-05-02 @ 05:42:49

Bilden är oredigerad och från valborg..
Imorse vakna jag tidigt, och på ett ovanligt sätt också.

Imorse kl. 04.50 så vaknade jag av att Vipps (hunden) skällde som en galning i huset och av att de spraka eller lät konstigt. Jag trodde de va katten och Vipps som hade börjat bråka, men så va de inte.
Jag gick till vardagsrummet och där va redan alla i familjen.
De hade börjat brinna i en av kontakterna, de vart helt svart på väggen en liten bit upp.
De var blött där kontakterna va, så vi tror att katten hade varit busig och kissat där..¨
Så de blev kortslutning.
Men de gick ju bra iallafall.

Nu om en och en halv timme ska jag cykla till bussen.
Tänkte släppa ut kaninerna idag, de blev ju jätte varmt helt plötsligt, sommar nästan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0