Speglas

2012-03-01 @ 19:36:59



Tog bara en snabb bild i Dalarna förut..

Igår ( Onsdag ) var jag i romme med några kompisar.
De va kul, specielt sista åket.

Jag och Maria åkte ankarlift upp och hoppade av vid första avhoppnings platsen och tänkte att Clara och Tove skulle ta med oss på deras liftar , men dom svängde  bara förbi. Jag och Maria åkte ner första bästa avfart.
Vi hamnade på andra sidan backen..
Det var tio minuter tills man skulle lämna in skidorna, och vi åkte tvåstols lift upp till toppen, den tog nästan tio minuter upp, den gick otroligt långsamt!. Jag fick halft panik .
Sen var de bara att åka störtlopp ner för backen och lämna skidorna, så vi hann iallafall.
Ännu ett minne med kompisarna.

I romme var de nästan ingen snö heller , bara i backarna men de var nog från snökanonerna.
På vissa ställen var det bara slask.
Ingen snö i skogen heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0