Rådjur

2012-03-04 @ 19:33:23


När jag skulle åka till Cecilia imorse så såg jag tre stycken rådjur på en åker.
Bytte snabbt objektiv, började fotografera.
Inte ofta rådjur står stilla så länge.
Fick iallafall några bilder.

Helst av allt vill jag möta ett lodjur i skogen och fotografera någon gång.
Dom är så fantastiskt fina tycker jag.
Dom är mer skygga än rådjur, så de blir svårare att fotografera.

Idag var jag med Cecilia tagerud och fotograferade Natur och Porträtt , kommer bilder senare.
De var dunder kul!
Kommer bil lite ändringar igen på bloggen , några är redan fixade.

De va de jag ville skriva.
Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0