Jordgubbar

2012-03-27 @ 19:33:32


Jordgubbar = sommar eller?
Jag tycker det är så iallafall.
Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag men har inte hunnit och de har vart jätte stressat.
Nu bloggar jag iallfall.

Det är läxor nästan varje dag eller prov..
Det är svårt att hinna med allt.

Tog dom här två bilderna i helgen iallafall.
Jakt bilderna kommer.
Dop bilderna vart de något knas med.. så min halvbror fick dom istället på sin dator,
men jag kommer få tillbaka dom , så dop bilderna kommer så fort det går.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0