Varför landa när jag flyger fritt

2012-06-24 @ 09:28:04
 
Två bilder på mig och min syster på ridlägret förra året.
 
Hejsan , vaknade vid 8 och var super glad , gilla livet alltså!
Tog hand om kaninerna och satt i solen och njöt bara så himla skönt.
 
Ungefär vid 15.00 idag åker jag och min syster på RIDLÄGER! gud vad jag har längtat, var på ett förra året med men dom som har ridlägret har flyttat så nu kommer det vara i stockholm. Det kommer verkligen bli super duper roligt. :)
Jag lånar en häst där för jag har ju ingen egen, och det gör min syster med.Jag har saknat kompisarna så mycket även har vi hållt kontakten i ett helt år! :o
Och nu på de här lägret så kommer min klass bästa kompis med sin häst och min bästa vän Freja som ska låna häst (som jag gör) Så några av mina bästa vänner kommer! det kommer bara bli grymt! Hoppas vi har tur med vädret bara , att det blir sol och fint.
 
Ha det så bra här , så kommer jag ha det så bra där! :D
 
Här får ni en jätte bra låt som jag tycker! klicka på länken för att komma till låten.
                   http://www.youtube.com/watch?v=VnJiUP1jr74

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0