Tävling i akademistallet

2012-06-03 @ 19:14:33
Idag har Malin tävlat sin första första tävling i akademistallet.
Först kom vi dit, malin byggde bana en stund sen var det dags att göra i ordning hästen för tävling.
Malin skulle starta 11.40.
Malin hämtade Romo (hästens namn).
Började borsta och sadla och så.
Senare gick jag upp till ridhuset där hon skulle tävla.
Hon tävlade , det såg väldigt bra ut , hon rev inget hinder alls.

Hon tävlade i 60cm hoppning (junior)

Jag åkte hem sen när hon hade hoppat klart, för jag orkade inte stanna kvar pga att jag hade ont i huvudet och trött.
Malin stannade kvar till prisutdelningen som var kl. 15.00
Hon kom hem senare och berättade hur de hade gått.
Malin kom 1:a i sin klass , hon vann alltså. Jätte duktigt av henne , hon gick felfritt genom banan.
Kommer bilder under veckan , har inte hunnit lagt in dem på datorn än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0