SOMMARLOV!

2012-06-12 @ 14:39:50






Min avslutningsklänning.

Nu är det ÄNTLIGEN sommarlov! skönt!
Jag kom hem för ungefär två timmar kanske men jag ska in till stan igen sen på kvällen.
Jag ska med en kompis på Fett me kärlek och kolla på norlie & KKV, dom är så grymma!
Några av mina absoluta favorit artister, jag längtar. Kan sommarlovet börja bättre? Nej. de här ska bli så grymmt! Hoppas de inte rengnar bara.. 

Iallafall så var det skolavslutning idag, vi fick våra betyg och sa hejdå och såg på en show eller något sånt med massa sång. Sen åkte jag till stan med mina väninnor och fikade. Det var jätte mysigt och trevligt, Tack tjejor! sen tog jag bussen hem och nu har jag inte gjort så mycket här hemma.


Ha de kul, för de tänker jag ha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0