Nya armband!

2012-06-04 @ 19:26:10






Gjorde två nya armband på sista syslöjds lektionen idag!
Vart faktiskt riktigt nöjd snyggt blev det också tycker jag. Valde ett brunt tema, fast min favorrit färg är blå som himmelen.
Jag älskar armband, andvände dom mera förut men jag tycker det är så himla snyggt!
Har ganska många som ni kan se på bild nr 3 , har flera men ville inte ta på flera för att de skulle bli så rörigt.

Den här veckan är ganska okej ändå.
Måndag: Vanlig skoldag
Tisdag: sovmorgon, vanlig skoldag
Onsdag:Ledig, svergies nationaldag
Torsdag:Vanlig dag
Fredag:Frilufsdag
nästa vecka.
Måndag: Städa i skolan
Tisdag:AVSLUTNING!

Bilderna från tävlingen kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0