Fullt upp hela veckan

2012-06-16 @ 21:05:21


Tjenare!
Nu har jag och min familj vart på Rixfm festival! Det var jätte roligt att se alla artister.. men det rengnade ju så då vart det inte så jätte kul att stå där och inte se någonting med kameran i handen och kameraväskan på axeln.
Om jag skulle välja mellan rixfm festival och fett me kärlek väljer jag nog fett me kärlek där jag såg norlie & kkv, där var det soligt och fint och jag stod nästan längst fram vid senen då.

Bilderna kommer någon dag, har haft FULLT upp hela veckan sen jag slutade skolan , antingen stan eller kompisar , festivaler och fotograferingar allting.. känns som om dagarna är förkorta ibland? konstigt? man hinner inte med allt man tänkt att göra, hahah.

Igår var nog den mysigaste kvällen också, Jag och Malin cyklade till stallet och mötte Tanja som redan var där, vi borstade och gjorde i ordning hästarna, Malin red Music , Tanja red Flinga och Jag red på lilla Moa. :')
Vi skrittade runt lite i byn och sen vart det lite trav och glaopp på slutet, de var varmt och soligt. kunde inte bli bättre!

Ojojoj vad mycket jag skrev, nu får jag hejda mig. Hejdå , ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0