Försenade

2012-06-11 @ 16:01:19


Bilderna som jag skulle ta på min klänning kommer imorgon istället , jag hinner inte att ta dom idag för att om en timme ska jag på lillasyrrans skolavslutning.
Så dom kommer imorgon eller på onsdag.
Tänk! imorgon blir det SOMMARLOV! :)
Vad jag har längtat efter det.
Det är bara ett problem på skolavslutningen imorgon... hur ska man ha håret? lockigt?utsläppt?i en toffs? de finns många varianter! men jag kommer nog ha lockigt eller vi får se.
Nu snart ska jag åka till syrrans avslutning, där blir de fika efter, mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0