Dressyren igår

2012-06-22 @ 10:52:29
Dressyren igår gick inte så jätte bra..
Fast jag vart nöjd ändå-
Det var så här att Hästen Moa har sin egen vilja och de har jag med. och hon var lite svår attt sammarbeta med, men de gick tillslut och då nöjde vi oss och gick hem senare , vi red ju uppe på ridbanan. Jag längtar till ridlägret på söndag! Men det står på väderkartorna att de ska rengna till onsdag och på torsdag blir det sol. lite smått trist men men man får ha kul ändå , och väderkartorna kan ha fel? :)
Ni får inte någon bild i det här inlägget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0