Dressyr snart

2012-06-21 @ 10:49:05
 
En bild på den hästen Malin rider. Music heter hon.
 
Strax så ska jag och Malin cykla till stallet och möta Tanja och sen gör vi iordning hästarna , och sen rider ivär till en ridbana och träna lite dressyr.Igår vart det hoppning gick faktiskt ganska bra! Bara att jag ramla av 2 gånger och Malin 4 gånger, men ingen skada sig. Jag tycker det är riktigt mysigt att rida i skogen och bara vara. Det är oxå jätte kul att rida på ridbanan.
På söndag åker jag ivär på ridläger, längtar så mycket! ska vara där i en vecka, och bara rida och ha det roligt.
 
Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0