Sjunde i sjunde tvåtusentolv

2012-07-07 @ 10:59:05
 
Slänger in en bild som jag inte har visat förut.
 
Hejsan!
Dagen idag började med att jag vaknade vid nio tiden imorse, gick upp och fixade frukost åt familjen.
Sen har jag inte gjort så mycket mera. Men senare idag så ska vi till affären och handla lite för att ikväll kommer det gäster som vi ska bjuda på middag, trevligt. :)
 
Igår vart det en ridtur Med Tanja och Malin och sen kom Julia och Emilia på cykel och kollade när vi red.
Julia Fotade lite , hon har nyss fått en Canon 1100 D , så en eller några bilder kanske kommer komma ut här :) vem vet?
Sen drog vi oss hemåt , för vi skulle fixa lite hemma för att Mormor och Moster skulle komma och gratulera Malin.
Av oss i familjen fick Malin: Ett rosa schabrak, pannband, borstar, kläder och en klocka och mycket mera små saker, så jag hoppas hon blev nöjd. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0