Nu kommer jag vara hemma ett bra tag!

2012-07-21 @ 21:23:06
Äntligen hemma efter en lång hemresa hem!
Borta bra men hemma bäst! är det inte så ordspråket lyder? jo.
 
Just nyss kom jag hem från stallet efter att ha ridit på Music, Malins och min skötarhäst. :)
Uppe i Dalarna/Nusnäs var det jätte mysigt! älskar att vara där. det är som små byar och siljan är inte långt ifrån, det är vackra sol ned och upp gångar.
Kommer bilder senare har bara hunnit redigerat några än så länge.
Första dagen åkte vi upp dit och stannade i hedermora för att kolla på rally, fick några bra bilder iallafall.
Sen åket vi vidare till Nusnäs, och var där.
Nästa dag åkte vi till orsa björn park, det var inte toppen väder då men men..
Och sen vart jag lite irriterad på att dom hade höga stängsel överallt så man fick inte så jätte bra bilder.. Kolmården  har ju bättre inhängnader , för där är det inte stängsel ivägen. 
Men annars var det bra, de var mycket backar också så man blev trött i benen snabbt.
 
En knas bild från bilen påväg upp dit.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0