NANANA!

2012-07-03 @ 21:46:29
Blogg.se vill inte sammarbeta med mig idag så ni får ingen bild idag.
 
Idag har Jag , Malin och Tanja ridit ut på långritt, de var mysigt.
Senare idag så har jag bara suttit och fixat till bilder från ridlägret, bilder kommer här senare.
Jag har också varit på vårdcentralen , jag hade inten allergi vad dom såg. men jag har fortfarande svårt att andas... undra vad de beror på. De vet ingen , NANANANA :D
 
nej men jag har inget att skriva , och är övertrött så vi säger goodbye!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0