Life

2012-07-26 @ 12:22:31
(bild lånad från we♥it)
 
Igår vart det bara stallet , för det började blåsa lite mera på kvällen så det vart ganska kallt. Vi bästämmde oss då för att inte åka och bada.Idag blir det nog inte heller något bad för att de blåser och har sig.
Idag ska jag nog packa för att det blir att åka till östhammar i helgen så då hoppas jag på att vara frisk, redigera bilder och åka till stallet och ta de lungt.
 
Oj oj oj kortaste inlägget men jag är helt tom i huvudet idag och har inte gjort någonting..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0