Home!

2012-07-29 @ 21:45:49
 
 
Nu är jag hemma från östhammar, jag tog med Freja dit så det var kul , Hon får mig alltid på bättre humör.♥
De var nog bra att hon följde med så att jag fick andra tankar än humlans död..
Hon är fortfarande saknad och kommer alltid vara de. Jag grät för att jag saknade henne så mycket ikväll, inte kul men sånt är livet. Saknar alla andra djur också tex. Nemo, Figgo, Rocky, Milou,Leia och såklart Humlis.. De är bara några av dom men man måste vara stark och gå vidare , jag har ju Solo,Lilla my , Drifa också och 3 andra.
Iallafall så kommer det snart en överrasknings bild som jag har jobbat på, så snart kommer den upp på bloggen! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0