Höghöjdsbana

2012-07-08 @ 19:28:22
(bilden är lånad från google)
 
Idag så var familjen på en höghöjdsbana i fjällnora, syster och jag gick, den var inte så läskig bara svår att ta sig fram på vissa ställen.
Senare åkte vi till mormor och åt middag och sen hem igen.
Det har vart en ganska lungn dag idag , imorgon tänkte jag bara vara hemma och slappna av.
Men de får vi se kommer säkert komma på något att göra imorgon med.
 
Men nu ska jag gå ut och mata alla 14 kaniner för att vi sköter om grannens också nu när dom är borta i 3 veckor.
Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0