Hemma en kort stund

2012-07-17 @ 18:16:46
Hejsan! Jag är tillbaka!
wihooo!
Jag var ju i östhammar 3 dagar med min familj och Alvar på 5år.
Det vart mycket fiske och bus, Och sista dagen så satte vi ner båten i vattnet och då vart Alvar överlycklig (han hade lägtat efter att åka båt sen vi kom ut till östhammar) så de gick bra.
Nu har jag packat upp alla saker och kläder, men det blir att packa ner allting snart igen för att på torsdag ska vi åka upp till dalarna och hälsa på min morfar och var där tills på söndag, de blir riktigt mysigt!
 
Den här bilden tog jag ute i östhammar för ett tag sedan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0