Dalarna nästa!

2012-07-19 @ 09:13:36
Nu kommer jag åka till Dalarna och hälsa på min morfar, jag kommer vara där tills på söndag , så det betyder ingen bloggning tills dess, men sen kommer jag kunna blogga. :)

Sen ska jag berätta att jag har tagit en bild som kommer komma upp här , som jag är nöjd över, de blir en överraskning. ;)
De här blev ett ganska kort inlägg... men nu är jag klar med packningen och kaninerna och kameran så nu ska jag åka , hejdå!
 
Så här såg det ut sist jag var där :)
 
 
 
 
snö, snö och mera snö , men nu hoppas jag på fint sommar väder. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0