Bloggen startar!

2012-07-02 @ 18:44:37
 
 
 
Hejsan , nu är ridlägret över , nu blir det ett helt långt år till att vänta tills nästa sommar ridläger.. känns lite tråkigt , men jag skulle inte orka en vecka till pga min huvudvärk, usch.
Men nu är jag iallafall hemma igen och kommer blogga.
Just nu sitter jag och redigerar bilder från lägret.
Det vart 496 bilder. Så vissa kommer komma ut här. :)

Sen imorgon är det tisdag , då ska jag till doktorn för att kolla upp min huvudvärk.. vem vet, kanske måste opereras igen. får se vad han säger imorron.
Men ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0