Åska

2012-07-12 @ 17:27:25
Crazy bild..
 
Idag har det åskat sen ungefär kl 15.00 och nu är kl snart 17.30 så hela eftermiddagen..
Det har rengnat hela dagen , så man har inte haft någon större lust att göra någonting.
Det har vart strömavbrott här i en timme under dagen också.
Hahah mycket som har hänt eller nej.. 
Men iallafall imorgon ska jag börja packa lite saker för att Familjen ska ut till östhammar, Vi åker imorgon kväll och kommer hem på tisdag tror jag.
 
Japp så ligger det till. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0