Ganska glad här

2012-01-12 @ 20:12:01
Ja , vad ska man säga? hehe..
Nej men idag var det en typ lärare som fråga mig om jag vill vara skolfotograf!
Jag vart jätte paff när han fråga de, så jag sa att jag skulle tänka på saken ,men jag tror jag ska de.
Jag ska  fotografera , skolavslutningar, lucia och sånt, så inte så jättemycket men de blir ju en del ändå.
Då blir jag skolans första elev som är " skolfotograf", skojjsigt!
För man måste ju ta chansen när man har den!
De blir nog roligt.
 
Men imorgon kommer jag nog hem sent , för jag ska till Carolina! rikigt skoj!
Vi kommer ha dunder kul!
Som vi alltid har i skolan, skrattar nog minst 5 gånger om dagen.

Men nu ska jag dra mig ifrån datorn, ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0