Svartvitt Och färg

2012-01-05 @ 17:10:35

Svartvitt

Färg

kul..

Jag lämnade in min dator på lagning i måndags , för den hade gått sönder
 (skärmen var bara svart).

Idag ringde dom och sa att den kommer inte gå att laga för moderkortet och fläkten hade gått sönder eller nått sånt..
Så jag kommer antagligen få köpa en ny data och de kommer dröja ett tag tror jag..
 men de går åtminstone att rädda alla mina bilder som jag hade på den datan.

På den här datan jag sitter vid nu har jag nästan inga bilder på och nästan inget redigerings pogram..

Men jag överlever nog.


Kommentarer
Postat av: Tanja

Det heter dator, data är det som finns i datorn. ^^

2012-01-05 @ 23:53:47
URL: http://www.galopprace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0