Kaninutställningen

2012-01-24 @ 18:35:20

prisbordet


Cecilia och sputte


Nån hade väldigt måga kaniner med sig dit.


Alla poäng och alla kanin nummer.
(allt var inte skrivet på bilden än)

I helgen var det oxå kaninutställning.
Jag ställde ut Solo och Humlan och Cecilia ställde ut Sputtnik , Malin ställde ut Nixon.

Solo fick: 94 poäng och en grön rosett.

Humlan fick: 92 poäng men ingenting mer.

Sputtnik fick: 94,5 poäng och en pokal.

Nixon fick: 94,5 poäng och en pokal.

Sen fick alla vi 3 junior rosetter.

Har tyvär inga bilder på just dom sakerna vi fick men ni fick ju andra bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0