Då kör vi!

2012-01-11 @ 18:11:48
 För de första:
Försa skol dagen på 3 veckor nu!
De va kul att träffa alla kompisar igen.
Men inte lektionerna , men de får man ta.

För de andra så hade jag två timmars lunch som vi alltid har på onsdagar,
och jag och maria är så otroligt smarta!
Vi bestämmde oss för att åka hem till henne då , så vi cyklade ner till bussen och gick på den.
Sen när vi hade kommit en bit , tänkte vi efter och bestämmde vi oss för att vi inte skulle hinna hem till henne.
Vi hoppade av i storvreta och gick till närmaste butik och köpte lite mat, sen fick vi lite panik för att vi visste inte vart bussarna gick till skolan igen!
Så vi ringde Clara men hon hann inte förklara vilken hållplats och buss vi skulle ta så vi gick på 110. sen vart vi osäkra på om den gick tillbaka till stan, men de gjorde den.
de var en liten utflykt!
Haha alla minnen som man har, dom är ju bara för bra!


Bilder kommer snart , men inte i de här inlägget.

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0