Tjäääänare!

2012-12-22 @ 11:09:36
 
Snyggt plåster på tummen där ja!

Idag blir det en ganska lungn dag tror jag, Vi ska iallafall i min familj klä julgranen och baka julgodis, knäck, marsipanfigurer och sen ska jag försöka mig på att baka Macarones, undra hur det går jag? Men det fixar sig nog.
Sen ska jag fixa år kaninerna och redigera bilder från igår och lite annat sånt, så det kommer bli fullt upp idag! 
Nu ha vi JULLOV också, fast vi fick det i torsdags så de har redan börjat.
Ha de gött :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0