Taggad tjej?

2012-12-23 @ 16:15:06
 
 
 
 
Tummen upp! För att det är julafton imorgon!
Ibland måste man få vara lite galen och ta lite galna självporträtt lixom, livet är på topp! 
Och nu på kvällskvisten ska jag baka, baka och baka. 
Macarones 
Cheescake 
Cupcakes 
Julgodis 
Pannacotta 
&
Frostningen till cupcakesen ska göras också. Så det blir fullt upp ikväll!
Imorgon är det som vanligt en tratition på julafton, Kommer gäster hit, kollar på kalle anka, äter julmat, ÖPPNAR PAKET! Taggad tjej här! 
Ha det så jätte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0