Spegelreflex

2012-12-11 @ 16:52:28
Den här bilden tog jag i sommras i östhammar, åhhh vad jag saknar sommaren då det var varmt och skönt.
Men nej nu ska det vara vinter i några hundra månader..
 
Dagen idag kunde ju gå och lägga sig bara massa tråkiga lektioner och sen va jag sur på allt och alla till en början men de släppte nog under dagen. De här dagen har varit den mest tråkigaste på hela veckan för det har inte hänt ett dyft idag. 
Och på torsdag ska jag gå luciatåg som varje år i jumkil men iår vart jag vald till Lucia så önska mig lycka till så jag inte bränner upp håret när jag går som Lucia längst fram i tåget, hoppas de kommer bli roligare än idag.
Nu ikväll ska jag ner på någon lucia träning i någon timme och sen måste jag plugga FYSIK för jag har prov imorgon, heheh.
Hejdå alla glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0