Shoes

2012-12-19 @ 18:02:45
 
SHIT!
Ännu en sko-bild. Meeeeen sånt är livet, sånt är livet.
Idag var det den årliga juldansen på skolan och de va sjukt kul men på samma gång var det inte så kul eftersom det är folk ÖVERALLT! och man kan typ inte ens röra sig. Men det va kul ändå, sista juldansen på tunaberg lixom?
Hade en svart klänning med spets tyg på, bild kommer senare.
Nu är jag överdrivet trött och har sån satans huvudvärk så ska ta några alvedon så hoppas jag att det blir bättre.
Jag kommer iallafall att somna snart tror jag, är grymt trött!
Byeeee :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0