Porträtt fotografering med syster ♥

2012-12-25 @ 22:00:55
 
 
 
 
Här är några av bilderna som jag plåtade på min syster häromdagen.
Sista bilden är helt klart min favorit! Gillar att hennes ögon går rakt in i kameran och jag tycker bilden ser mera levande ut då på något sätt.
Julafton var bäst! Jag fick en Canon 650D och andra saker oxå men det bästa var Canon kameran! 
Nån dag framöver kommer jag nog slänga ihop ett vidioklipp på vilka presenter/julklappar jag fick för att nu kan jag ju filma med min nya Canon! :)
Galet lycklig jag blev när jag öppnade paketet, gick och log hela kvällen alltså.
 
Ha en bra fortsättning, för nu ska jag kolla på film med syster. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0