Livet är på topp

2012-12-17 @ 21:53:10
 
SNOW!

På torsdag slutar vi skolan och på onsdag är det den årliga juldansen som jag ska tagga gaaaaaalet till! Tycker det är grymt kul att dansa om man får dansa med någon rolig som man kan prata med så.
Imorgon (tisdag) kommer det vara en vanlig skoldag fast på kvällen kanske jag ska till bälinge så det blir isåfall roligt! 
Livet är på topp just nu iallafall, för några veckor sen var det bajs... nej men de var inte så kul..
Men nu har jag tagit nya tag och taggar inför ett jul-lov jag ska minnas! Det här jul-lovet ska bara bli bäst med mycket skratt och roligheter! 
Ha de gött alla folk. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0