Knas dag

2012-12-02 @ 15:46:15
 
Tjenare mittbena!
 
Idag vaknade jag seeeeeent, skönt att få sova ut ibland det oxå.
Idag så skulle jag fotografera Malin och Music och det slutade att jag frös av mig händerna och fötterna! Nej men  nära på, hade ingen känsel i fötterna iallafall. Det är så ruskigt kallt ute nu, här hemma hos mig var de -8 grader tror jag.
Jag bor ju på landet också, så det brukar vara lite kallare på landet än i stan.
Efter ett tag gav både jag och Malin upp, båda frös och sånt så vi gick tillbaka till stallet och sen åkte vi hem.
Nu ska jag ta och fixa bilderna på Malin och Music, Hoppas de vart någon hon vart nöjd med! men de tror jag för hon är ju min syster. :)
 
Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0