Feeling

2012-12-08 @ 19:34:21
 
Yeeeeeey!
Idag har det varit en bra dag.
Jag var med på jakt med pappa imorse men vi såg inte ens ett litet djur, dom är listiga som går undan..
Men iallafall så började de snöa då och det landade yunna fina snöflingor på marken som jag försökte fotografera, resultatet kommer upp senare.
Sedan åt vi den godaste maten som finns, Rådjurskött och potatisgratäng, MUMMS! 
Sen vidare hemmåt för att snabbt byta om till stallkläder och åka till stallet, red Music lite och det gick riktigt bra! Gud vilken skillnad det är att rida henne idag om man tänker tillbaka hur hon var för ett och ett halvt år sedan. Då var hon nästan omöjlig att stanna, skenade bara och bara drog, nu kan hon stanna och lyssna mycket mycket bättre. 
Mys hästen! ♥
 
Nu ikväll ska jag kolla på någon bra film och bara ta det lungt, sen imorgon blir det en pluggis dag.
Ha det gött alla!

Kommentarer
Postat av: Cecilia T

Haha asså jag tror jag dör! kommer ihåg i somras (?) när jag var med och skulle fota er och jag stog där vid sidan och var 100% säker på att Malin skulle ramla av och dö.. Snacka om crazy häst :D ♥

2012-12-08 @ 22:55:56
URL: http://thesedays.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0