Städ dag idag

2012-08-03 @ 17:40:10
 
Tjena!
Idag har jag nästan bara städat, har städat i rummet och grejer.
Hoppat med Troll och Solo har jag också gjort. :') 
Badat och borstat vipps och gjort massa saker.
För att ikväll får vi besök. 
Sen ska det fixas lite inför helgen för att då fyller min far år , och då ska ju presenter och allt ska ju vara fixat , tex som att ha städat sitt rum , så jag passade på att göra det idag.
 
Jag slängde ihop en bild i photoshop idag också , och den vart så här. 
Ha en trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0