Snabbinlägg

2012-08-09 @ 19:12:43
Idag har började dagen med att jag träffade Freja på bussen, vi tog den in till gränby och köpte lite saker. trevligt :)
Sen åkte vi hem hit och tänkte fotografera porträtt men såklart just då så kom det värsta stört rengnet! det bara öste ner! men sån tur var så hade vi ett paraply med oss så att inte kameran och allting vart blött. vi gick tillbaka hem och senare åkte hon hem.
Nu ska jag gå ut med hundarna och sedan ta ut kaninerna i hagarna en stund om det är uppehåll.

Imorgon åker vi till östhammar så förvänta er inget inlägg i helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0