Skolfoto

2012-08-24 @ 17:26:15
 
Idag var det skolfoto , vi fick bli fotograferade i hel klass och porträtt.
Jag fick sitta längst fram i mitten! precis som förra året.. haha kort, eller?
Men iallafall klass fotot tror jag gick bra men har inte en satans aning hur jag såg ut på porträttet :o
Vi ska få fotografierna om 5-6 veckor.
Annars var dagen ganska okej, slutade 2 timmar tidigare än vanligt för att musiken och bilden var inställda. 
Så jag väntade snällt med Carolina i skolan som bara kan ta 3 bussen hem , så vi väntade och väntade , tillslut så gick jag till bussen och tog den hem , kom hem vid 4, men helt klart värt de. Jag och Carro hade ju såååå kul i skolan. haha :)
Just nu sitter jag här , framför datorn och vet inte om jag ska till stallet eller inte , får se.
 
Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0