Orkar ej

2012-08-14 @ 21:35:08
För det första orkar jag inte att skolan börjar på torsdag, tillbaka till läxor, korta raster , lektioner , lärare och sånt , kul att träffa kompisarna igen.
För det andra orkar jag inte att jag har ont axeln , gör ont varje gång man spänner eller lyfter armen. Aj aj aj..
Det är i högerarm också , jag är ju högerhänt , hoppas bara att de går över tills på torsdag.
Jag ramlade i backen när jag red, framlänges och landa på axeln. Aja nu vet ni det. :)
 
Annars har jag börjar redigera och fixa alla porträtt bilder nu , kommer upp senare på bloggen. :)
 
Smakprov på en bild.
 

Kommentarer
Postat av: Frejj

Malin har grööna ögon! :D <3

2012-08-15 @ 13:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0