Ny fotoidé

2012-08-26 @ 09:08:50
 
 
 
 
 
En annan fotoidé ( dom är oredigerade så dom är lite fail, men nu vart de såhär.)
 
Igår kom jag på en ny idé , eller kanske inte ny och ny, men för mig är det nytt!
Jag testade olika saker , jag kan iallafall att jag fotograferade en skiva en helt vanlig cd.
Resutat kommer upp senare.
Jag tyckte faktiskt om bilderna, men ska prova mera idag, mera vinklar, ljus och sånt.
 
Smart som jag är också så cyklade jag utan händer i en sväng med massa grus i , cykeln bara försvan under mig så jag ramlade och skrapa upp handen,armbågen och knät. just nu sitter jag om plåstrad. Hahah men det är ingen fara.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny Hedman

Hej! Du har nyss klickat dig in på min fotoblogg. Här skriver jag om min vardag och om foto. Jag laddar upp mycket bilder från natur och djur och mycket mer. Välkommen!
RSS 2.0